2017 CHIC

Interneto svetainė

Atvėrus bet kurią internetinę svetainę pirmiausiai dėmesį turi patraukti jos vizualioji pusė. Stengdamiesi sukurti šiuolaikišką, modernų  grožio industrijos įmonės puslapį, parinkome veiklą atspindintį foną, kuriame- įmonės pavadinimo inicialai. Paslaugos ir informacija apie jas pateikta kategorijose. Viršuje jos standartinės- pateikiamos tiesiog kaip kategorijų juosta. Toliau, išskiriamos tik paslaugų kategorijos. Siekdami kuo labiau akcentuoti grožio sritį, kiekvieną kategoriją pateikėme vizualiai ją apipavidalindami. Tai- patrauklu, gražu, estetiška. Paspaudus ant kategorijos- atsiranda išsamesnis paslaugų paaiškinimas, didesnis jų pasirinkimas- leidžiantis orientuotis lankytojui. Stengiantis „neapkrauti“ puslapio pasirinktos pastelinės, neryškios spalvos, vengta daug stilistinių detalių.

Logotipas   

Siekiant sukurti paprastą, bet kartu ir estetišką, logotipą, pasirinkome standartišką variantą. Klasikinis variantas- tiesiog įmonės pavadinimas, be jokios užslėptos minties. Auksinės raidės baltame fone. Centrine figūra tapo pats pavadinimas, antrame plane, mažesnėmis raidėmis „beauty house“, taip užtvirtinant ir akcentuojant patį įmonės ženklą, kuris turi būti labiausiai pastebimas. Geltonos (auksinės raidės)- prabangos ženklas, demonstruojantis aukštą įmonės lygį, profesionalumą.

Firminio stiliaus dizainas

Kurdami internetinę svetainę, visada orientuojamės į tikslinę auditoriją. Ypač, kai ji aiškiai apibrėžta. Šios įmonės veikla, susijusi su grožiu, jo paslaugomis. Tad akivaizdu, kad tikslinė lankytojų auditorija dažniusiai yra moterys. Kadangi įmonės veikla orientuota į profesionalumą ir aukščiausio lygio aptarnavimą, bei paslaugas- svarbu tokį pat aukštą lygį išlaikyti ir stiliuje. Klasika, elegancija ir subtilumas. Vengėme pigaus, perkrauto „kičinio“ stiliaus. Mažai detalių, ryškumo- išlaikytas, prabangus ir moteriškas stilius, puikiai atspindintis įmonės veiklą ir kuriantis pasitikėjimą jų paslaugomis.

Lankstinukai

Vizitinės kortelės

Siekdami nenutolti nuo bendrų dizaino idėjų ir išlaikyti vientisumą stiliuje, vizitinėms korteles kūrėme panašiu principu. Pagrindinis akcentas- įmonės logotipas ir pagrindinė kontaktinė informacija. Juoda spalva pasirinkta siekiant išlaikyti klasikinį stilių. Auksinės raidės juodame fone- ta pati aliuzija į prabangą.

Firminis blankas

Firminiui blankui parinkome baltą spalvą, kadangi, juoda- būtų per daug drąstiška. Lapo viršuje, kampe įkomponavome šmonės logotipą, kuris turi nuolat primint apie savo vardą. Kad tai nebūtų tik baltas popieriaus lapas, jį papildėme dviem, tarsi auksiniais potepiais, simbolizuojančiais tą pačią grožio sferą. Tai paprasta detalė, kuri iškart pagyvina vaizdą. Kartu tai padeda išlaikyti minimalistinį, bet patrauklų stilių.

chic logotipas

Apie „Chic Beauty House“

“CHIC Beauty House” – tai grožio, estetikos bei SPA malonumų oazė. Pas mus sutiksite kiekvienos srities kvalifikuotus grožio specialistus, kurie pasiruošę puoselėti jūsų grožį, padėti išspręsti estetines odos problemas bei suteikti dvasinį malonumą procedūrų metu.

Peržiūrėti Interneto Svetainę

Užsakovas:
Chic Beauty House, UAB