MŪSŲ NAUJAUSI DARBAI

Logotipų Kūrimas

Make – profesionalus logotipų kūrimas. Rasti komandą, kuri pristato kūrybinį užsakymą laiku ir už nedidelį biudžetą nėra lengva. Mes didžiuojamės savo patikimumu, laiku atliekant darbą ir užtikrinant profesionalų, nepriekaištingą logotipo dizainą, kuris ne tik atrodys nuostabiai, bet ir komunikuos su Jūsų klientais. Mūsų meniškumas yra suderintas su mūsų profesionalumu, techniniais įgūdžiais ir gera kaina.

Svarbus įmonei

Kurdami Jūsų įmonės logotipą ir firminį stilių atsižvelgiame į bendrovės tikslus, tikslinę segmentuotą auditoriją bei konkurentus. Logotipas ir firminis stilius kuriamas lankstus, kad galėtų būti naudojamas įvairiuose terpėse, medžiagose ir formose.

Raktas į sėkmę

Geras logotipas suteikia profesionalų, patikimą, stilingą įmonės įvaizdį, taip užtikrindamas išskirtinumą tarp konkurentų bei potencialių klientų susidomėjimą. Make – profesionalus logotipų kūrimas.

Visais formatais

Kurdami dizainą Jūsų verslui atsižvelgiame į individualius Jūsų poreikius ir pritaikome profesionalias grafinio dizaino žinias siekdami maksimalaus efekto. Mes galime savo grafinio dizaino darbus adaptuoti ir pritaikyti naudojimui tiek spaudoje, tiek internete. Profesionalus logotipų kūrimas.

Mūsų darbai pasižymintys provokuojančiu dizainu, peržengiantys ribas, standartus, bei paliekantys neišdildomą įspūdį.

Profesionalus logotipų kūrimas nuo 159 Eur.

logotipų kūrimas

Stilingų logotipų kūrimas

Mes pasiruošę sukurti Jums nuostabų logotipą

Jūsų įmonės firminis stilius prasideda puikiu logotipu ir išsiplečia į kiekvieną Jūsų įmonės dalį bei aspektą. Dizainas turi pasiekti savo auditoriją, kaip funkcionalus, patrauklus ir profesionalus. Jūsų firminis įvaizdis turėtų atskleisti tiesioginį ryšį su preke ar paslauga, kurią siūlote. Įmonės tikslas yra padaryti neišdildomą pirmąjį įspūdį klientams, pirkėjams ir kitiems subjektams. Logotipas sukuria nuomonę apie įmonę per pirmąją sekundės dalį. O neapgalvotai ir nevientisai atrodantis dizainas įmeta verslą į tamsų tunelį, iš kurio iššokti labai sudėtinga. Mūsų tikslas yra kurti profesionalų ir nuoseklų Jūsų verslo dizainą už gerą kainą.

Jūsų įmonės logotipas jūsų veiklos atspindys. Jis turi būti unikalus, įdomus ir traukiantis akį. Iš pirmo žvilgsnio- tai tik ženklas, simbolis, ikona, tačiau jūsų būsimam vartotojui- pirmas įspūdis apie jus. Logotipas turi pasiekti jūsų būsimą klientą, nes tai jūsų skiriamasis ženklas.

Šiandien, pažangių ir vis tobulėjančių technologijų dėka, nustebinti nėra sunku. Tam reikia tik geros idėjos ir profesionalaus darbo. Jūsų logotipas orientuotas į jūsų veiklą- tai reiškia ir į jūsų tikslinę auditoriją, todėl visada turite apie tai galvoti. Skirtingų auditorijų nariai atkreipia dėmesį į skirtingus dalykus. Jei jūs kuriate moteriškai auditorijai- nesirinksite grubaus, griežto stiliaus, orientuositės į grožį. Jei kuriate vaikų auditorijai, atitinkamai reikia rinktis vaikiškas detales, kurios sudomins būtent šią auditoriją. Vyriškai auditorijai rinksitės atitinkamus sprendimus. Žinoma, kartais nusakyti tikslinę auditoriją sunkiau, tada reikia priimti universalų sprendimą, kuris patenkins, kiekvieno poreikius. Įtikti visiems, nelengva, tačiau- palikti įspūdį tikrai įmanoma.

Norint sudominti, nereikia į logotipą sudėti visko- atkreipti dėmesį gali vos viena taikli detalė. Pabūkite savo kliento kailyje. Įsivaizduokite, kad ieškote įmonės užsiimančios automobilių prekyba. Prieš jus logotipų stendas ir jūs turite pasirinkti įmonę tik pagal jį. Pagal ką rinksitės? Žinoma, kad pirmiausiai dėmesį atkreips stilius, estetika, unikalumas ir įdomus dizainas. Juk tai iškart reprezentuoja jūsų įmonės patrauklumą, patikimumą ir kokybę. Nesirinksite įmonės, kurios logotipas tiesiog apskritime pavaizduotas automobilis.

Tačiau, nepersistenkite. Tai nereiškia, kad jūsų logotipas iš tolo turi šviesti visomis vaivorykštės spalvomis. Nebūkite banalūs, jei picerija- tai būtinai turi būti pavaizduota pica, jei bilietų prekyba- būtinai lėktuvas. O jei jau taip, tai pasistenkite, kad lėktuvas būtų toks, kad jūsų logotipas išsiskirtų iš kitų penkių įmonių, taip pat užsiimančių šia veikla. Nereikia ir daug visiems įgrisusių šūkių: „mes vieninteliai“, „mes geriausi“! Taip save pristato visi. Reikia išreikšti savo unikalumą kitais, sudominančiais būdais. Nepersistenkite ir su interpretacijomis, ne kiekvienas turi kantrybės šifruoti jūsų idėjas. Per daug užslėptų minčių padarys  jūsų logotipą, ne įdomų, o nesuprastą.

Rožinės spurgos ant automobilio. Sudomino? Žinoma! Ir ne dėl to, kad mums kyla klausimas, kas tai per veikla, mums tai iškart asociacija su puikiu skoniu, ir noru kuo greičiau paragauti!

Ką mes įsimename greičiausiai? Turbūt daugelis atsakytų- tai, kas paprasta ir nesudėtinga. Tačiau, kalbant apie logotipą, tai kontraversiškas ir ne visada pasiteisinantis dalykas.

Žinoma, kad logotipas neturi būti sudėtingas, painus ir nesuprantamas. Tačiau, per daug paprastas logotipas, turi tikimybę, „ išnykti“ tarp kitų. Dar kitas aspektas, kad paprastas, banalus logotipas galbūt yra greit įsimenamas, tačiau greit ir pamirštamas. Todėl ir reikalinga, nors ta viena, efektinga detalė, kuri turi įstrigti. Logotipas reklamuoja jūsų prekę ar paslaugą. Nepamirškite ir to. Juk kartais nuėję į parduotuvę, mes sakome: man reikia dantų pastos, ant kurios pakuotės pavaizduota, pavyzdžiui, šypsena. Vadinasi, logotipas, pavyko! Jį įsiminė. Jis toks, kurio nėra nei ant vienos kitos dantų pastos.

Tam, kad jūsų logotipas būtų įsimenamas, jis turi pasikartoti keliuose dalykuose, informacijos šaltiniuose, tačiau neįkyriai. Tam ir reikalinga profesionalių, dizainerių, kūrėjų pagalba, kurie sukuria, tarsi nematomo logotipo įspūdį. Logotipas vaizduojamas internetinėje svetainėje, ant vizitinės kortelės, pakuočių ir pan. Tam, kad jis nepabostų ir taip neatkreiptų dėmesio, keičiamos jo spalvos, šiek tiek dizainas ir kt. Jis visada kažkur šalia. Kuo dažniau jis bus  matomas, tuo labiau įsimins.

Daugelis svarsto, kas efektyviau – tik pavadinimas, ar reikia simbolio, o gal įkomponuoti viską kartu. Kartais logotipui užtenka tik pavadinimo, nes jame atsispindi pati įmonės veikla. Tačiau tada reikia atkreipti dėmesį į jo šriftą, spalvą, pasistengti, kad jis būtų įdomesnis, patrauklus, stilingas. Kita vertus yra ir tokių pavyzdžių, kai pavadinimas, gali kelti visai kitokias asociacijas. Pavyzdžiui,  batų parduotuvė DANIJA.  Pamatę šį raudoną užrašą, mes nesvarstome, kas gi tai per įmonė, negalvojame apie šalį. Ir tam visai nereikia šalia batelio simbolio, kad mes suprastume, jog tai batų parduotuvė. Taigi, reikia labai gerai įvertinti ir apgalvoti ar logotipui užteks tik pavadinimo, ar reikia dar ir simbolio ir koks jis turi būti.

Ne visada tai, kad į logotipą sudėsime viską, padarys jį labiau įsimenamu.

Profesionalus logotipų kūrimas.

Logotipas – svarbus jūsų įmonės įvaizdžio aspektas, tačiau jį kuriant nereikia persistengti. Nereikia padaryti jo tokio, kad jis gadintų vaizdą. Juk kartais, pirkdami daiktą ar rūbą, mes patys sakome: viskas būtų gerai, jei ne tas paveiksliukas, ar ne tos raidės. Vadinasi, logotipas ne vietoje arba neskoningai, negražiai atrodo. Toks logotipas- kaip padirbinio ženklas.

Nesudėkite į savo logotipą visko- ir simbolio ir pavadinimo, ryškių elementų. Neperspauskite ir su grafinėmis detalėmis – per daug neiškraipykite vaizdo, nes tai gali ne tik trikdyti vartotoją, neatkreipti dėmesio, bet ir sulaukti replikos – kokia nesąmonė. Taip pat  Svarbu išlaikyti stiliaus vientisumą suderinti spalvas, detales. Logotipas turi būti pritaikomas įvairioms platformoms – spaudoje, ant pakuočių, internete ir t.t.

Nepamirškite, logotipas neturi būti konkretus. Jei tai maisto įmonė, tai būtinai vaizduojamas maistas, jei sporto- būtinai vaizduojamas kamuolys ir t.t. Turite palikti vietos žmogaus fantazijai, tačiau nereikia perspausti ir čia. Asociacijos ir interpretacijos neturi priversti žmogaus jų šifruoti, bandant suprasti, kas čia pavaizduota. Perkeltinė reikšmė turi būti tokia, kad ji būtų lengvai suprantama.

Įsivaizduokite, jei matote logotipą, kuriame pavaizduotas namas su durimis, langais, stogu. Pagalvotumėte, kad tai statybų veikla užsiimanti įmonė, nors ji užsiima, tik durų prekyba bei gamyba. Bet, jei tame pačiame logotipe būtų išryškintos, išskirtinai pavaizduotos durys, viskas būtų aišku.

Taip pat logotipe reikia vengti sudėtingų grafinių detalių – nežinomų ženklų, neaiškių užrašų ar sudėtingų terminų. Žmogus nori pamatyti ir suprasti, susidomėti, o ne aiškintis, kas, kodėl ir kaip.

Dar vienas svarbus dalykas į ką reikėtų atkreipti dėmesį – etika, moralė cenzūra. Nesiekite atkreipti dėmesio tokiais dalykais, kurie gali pasirodyti ne tik „neskanūs“, bet ir sukelti pasipiktinimą, ar dar blogiau pažeisti kokias nors teises.

Profesionalus logotipų kūrimas.

Nepamirškite – viskas tobulėja ir keičiasi. Keistis turite ir jūs. Net ir profesionaliausias ir gerai sukurtas logotipas turi „galiojimo datą“. Netgi, jei jūsų įmonė rinkoje jau turi savo vietą, o jos vardas žinomas ir vertinamas, šalia to gali atsirasti mažytis „bet“. Juk net maišelį, šiandien mes renkamės pagal tai, kas ant jo pavaizduota.

Taip pat,  kartais reikia apie save priminti iš naujo, sukelti klientui naujus įspūdžius. Logotipo atnaujinimas puiki proga tai padaryti. Senas logotipas, tai lyg seno modelio telefonas – rinkoje dar yra, bet mažai kas naudojasi ir nepaklausus. Atnaujinimas – parodo ne tik jūsų tobulėjimą, dėmesį klientui, nes jūs stengiatės dėl jo. Naujas logotipas – būdas pritraukti naujus klientus, bei priminti apie save tiems, kas galbūt jus jau užmiršo. Jei savo veikloje įvedėte kažkokią naujovę, sukūrėte naują paslaugą- parodykite tai, praneškite.

Jei jūsų logotipas nestilingas, neįdomiu šriftu, banalus, ne modernus – jis iškart kalba apie jūsų įmonę ir gadina visą įvaizdį. Atsidūrę šalia konkurentų, kurių logotipai stilingi, estetiški ir profesionalūs, jūs iškart prarasite ne tik klientų pasitikėjimą, bet ir juos pačius.

Net jei jūs esate Nr.1, jūsų produktai ir paslaugos patys perkamiusi ir populiariausi, nebūkite, tas mažytis „bet“…. Jūsų įvaizdis taip pat turi būti Nr.1.

Nebijokite rizikuoti ir keistis – logotipų kūrimas, logotipų atnaujinimas tai ne vien šrifto ar spalvų pakeitimas. Jei naudojate tik įmonės pavadinimą, pagalvokite – gal verta papildyti jį simboliu ar ikona. Jei matote, kad jūsų logotipas, nevisiškai atspindi jūsų veiklą, pakeiskite jį visiškai. Žinoma, nepamirškite apie tai pranešti, prisijaukinti vartotoją ir klientą iš naujo. Ir panaudokite tris pagrindinius aspektus: sudominantis, įsimenamas, nekomplikuotas.

Profesionalus logotipų kūrimas.

NAUJAUSI PROJEKTAI

Munnes


Siekdami pabrėžti „Munnes“ akinių prekinio ženklo kokybę, stilių ir išskirtinumą, sukūrėme visa tai atspindintį logotipą. Jam parinkome stilingą ikonos ir pavadinimo derinį. Naudodami grafines…


Plačiau

Kryžkelės projektai


Kūrėme logotipą įmonei, kuri užsiima pastatų projektavimo bei teritorijų planavimo veikla. Atsižvelgdami į kliento poreikius bei generuodami savo idėjas sukūrėme minimalistinio stiliaus logotipą,…


Plačiau

InLithuania


Sukūrėme logotipą įmonei, kuri užsiima turizmo Lietuvoje veikla. Parinkome jam simbolį, kuris puikiai atspindi įmonės veiklą. Tai figūrą vaizduojanti lietuvių liaudies motyvus, raštus. Kurdami…


Plačiau